maandag 29 juni 2009

Tiggerfinger - First Taste (parkpop ^^)

Gister (zondag) was ik op parkpop. Was echt geweldig, daar heb ik ook de volgende band gezien. Super chille Vlaamse band, live zijn ze geniaal. Normaal gesproken doe ik altijd album versie van de nummers, maar zij zijn live zo goed dat ik lekker de live versie doe. Dus hier: Triggerfinger met First Taste


Andere super vette band die ik zag waren de Skatalites. Is een vet oude band, en in de versie die op parkpop speelde zaten nog twee leden van vroegâh en voor de rest nieuwe leden, maar nog steeds super vet. Het nummer Guns of Navarone speelde ze ook op Parkpop.


En de laatste band waar ik nog echt naar heb geluisterd was Buzzcocks. Dat is zo'n gezellige oude punk band, die nu uit twee vijftigers van vroegâh bestaat en twee nieuwe jonkies. Ever Fallen in Love? (with someone you shouldn't) is hun bekendste nummer, hieronder een lekker ruige 1978 versie.

1 opmerking:

  1. ik vind dat als het een echte top 3 zou zijn, de nummers precies andersom moesten :)! wel vettie :D

    BeantwoordenVerwijderen