vrijdag 22 mei 2009

Jan & Yolanthe [or not]

Aangezien iedereen het er zo'n beetje wel een keer over heeft, dacht ik, dan moet ik er maar even over bloggen. Jan & Yolanthe zijn uit elkaar!!!!! </3 En dat is groot nieuws in nederland, heel groot nieuws! HEEEL HEEL HEEEEEEL groot NIEUWS!

Sterker nog, het is alsof het verdomme een tweede 9/11 is. Neem nou hieronder, een reactie van Jan Peter Balkenende. EEN REACTIE VAN JAN PETER BALKENENDE. FFS waarom geeft onze minister president een reactie op de break-up van twee BN'ers. Dat ie de reactie geeft is dan mischien niet het ergste, maar, dat die reactie wordt gegeven via nieuwspoort, het officiele pers kanaal van de nederlandse regering, dat is toch verdomme niet normaal.


En dan ook die reacties van mensen in talkshows. "Ja, ik kan het eigenlijk niet bevatten.", "Je ziet het gebeuren, maar het dringt niet to je door.", "Ik moet het nog laten bezinken." Dat zijn verdomme dezelfde reacties als op beelden van de aanslag van 9/11.

Hallo, Pim aan mensen van de aarde: "ER IS NIEMAND DOOD. Ze zijn gewoon uit elkaar. People break up all the time!"

En weetje wat godverdegodver nog wel het ergste is, dat de break-up niet betekent dat Yolanthe weer single is :(

5 opmerkingen:

  1. ik vind yolanthe helemaal niet zo leuk:S?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. en et is egt volkomen hilarisch en belachelijk dat dit de "politiek" in moet xD we are becoming the laughing stock of history books!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. maar yolanthe heeft niks met wesley sneijder dus grijp je kans.

    MSs gaat balkenende ook wel reageren dat patricia Paay en die vent uit elkaar zijn :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mja palingsoap is kennelijk nog steeds heel interressant:p

    en indd;D ik sluit me bij cindy aan: go for it
    (wat een volkomen niet-koortsig rationele comment! yay *vreugdedansje omdat ze steeds beterder wordt*)

    BeantwoordenVerwijderen