donderdag 2 juli 2009

GESLAAAAGD!!! en zin-heb-loos

YAAAY vandaag me diploma gekregen. Daar zou ik nu een post over kunnen schrijven, maar, daar heb ik geen zin in, dus ik dacht, dan schrijf ik een update over het nieuwe uiterlijk van hyves, waar ik overigens erg blij mee ben,maar ook geen zin om daar heel uitgebreid over te hebben, dus toen dacht ik, ik schrijf een update over me toekomstige studie, maar, ook daar heb ik geen zin in op het moment, toen dacht ik: "Ik schrijf een update over de vet koele platen die ik op parkpop heb gekocht", maar daar was ik ook te lui voor, dus zit er niets anders op dan een update te doen met een leuk nummer erin, maar zelfs daar heb ik op het moment niks extreem geweldigs voor. Dus hieronder een half chill nummer soms een beetje. Hij heeft wel iets vets maar is eigenlijk niet leuk...
Sidney Samson - Riverside

(in principe heb ik best een hekel aan dit nummer)
In plaats van dit nummer te luisteren kun je beter een post naar beneden scrollen en daar nog een keer First Taste luisteren en dan goed op de gitaar letten (die is zo vet).

Verder op het moment lichtelijk 'sad' vanwege de aankomende vakantie, niet dat ik niet van vakantie houd, ik houd er gewoon niet van dat je dan je vrienden zolang niet ziet.

3 opmerkingen:

  1. wat een vreselijk kut in je hoofd hang nummer zeg ... en 1 troost :p je eerste vakantie is met 2 vrienden :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een godvertiefde slechte kut clip, liedje is idd aanstekelijk maar kende hem al heel lang.

    wij zijn nog vrienden toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ava & Daan
    jaa
    ik bedoel ook neit onze vakantie :P
    ik bedoel vakantie daarna :P

    BeantwoordenVerwijderen