maandag 15 juni 2009

Tchaikovsky - Dance Of The Sugar Plum Fairy

Ik ben in een bui voor klassieke muziek, dus het favoriete lied van deze week is Dance Of The Sugar Plum Fairy gecomposeerd door Tchaikovsky.

(ik heb geen idee van wie deze uitvoering is)

Deze is ook gaaf, en ook uit the Nutcracker:
Tchaikovsky - Dance of the Mirlitons


En zodar ik uit de bui voor klassieke muziek ben zal dat wel m'n favoriete nummer worden:
Holy Fuck - Lovely Allen


En dan sluiten we af met Dance macabre gecomponeerd door Saint-Saëns (en alweer geen idee van wie deze uitvoering is. TIP: klik op het filmpje en lees het verhaal dat bij deze compositie hoort in de omschrijving voor het filmpje.

3 opmerkingen:

  1. die eerste doet me echt denken aan harry potter xD, die Lovely Allen is best chill :D en die laatste is gewoon saai....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. KLASSIEKE MUZIEK *kwijl*
    tof ^^

    Tchaikovsky - geweldig, wil m nog steeds nog n keer zien, de notenkraker!
    Saint-Saëns - UBER, luv it ^^ (word ook als theme gebruikt in t spookhuis van de efteling he:P)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig! grandioos! genial!
    ik heb mooiere uitvoering van dance macabre ;) mail em wel :D

    BeantwoordenVerwijderen