woensdag 10 juni 2009

I like: Annoying music

Yaay, alweer de tweede in de I Like serie. Ik bedacht me dat eigenlijk dit hele blog een beetje een I Like serie is, maar dat maakt niet uit.

De I Like van deze keer is, irritante muziek. Nou houd ik natuurlijk niet echt van irritante muziek, ik vind die muziek zelf niet irritant, maar over het algemeen vinden andere mensen het wel irritant.

Uit de geweldige plot-loze opera (vol met dit soort muziek) Einstein on the Beach van Philip Glass. Om een of andere vreemde reden vinden veel mensen de muziek en zang erbij nogal irritant.
Philip Glass - Knee play 5


K3 is lekker vrolijk (en irritant xD).
K3 - Kusjesdag


Deze vind ik zelf eigenlijk ook irritant, maar je wordt er toch blij van.
Nena ft. Kim Wilde - Anyplace, Anywhere, Anytime

Volgens mij is dat trouwens echt de derde keer dat deze op dit blog staat, maarja.

3 opmerkingen:

  1. die laatste is niet irritant :p die is vet leuk! de rest is egt ongeinspireerde HERRIE XD nee oke philip glass is koning maar K2 moet egt neer ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  2. 1: ja het is irritant als men en zingt en er doorheen brabbelt
    2: kusjes dag 0_o WTF neem dan tele romeo xD
    3: die is leuheuuukk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. PIM WAT IRRITANT!
    K3 kan nog wel

    De rest is gewoon IRRITANT

    BeantwoordenVerwijderen