vrijdag 5 juni 2009

Laughing out Loud or I'm going to Bert Visscher!!!


Vanavond naar Bert Visschers nieuwste voorstelling 'Stoffe Jongens' in Carré. Dat wordt echt geweldig! Samen met Daan en Arthur naar A'dam. Om alvast even in de stemming te komen een aantal geweldige cabaret fragmenten. En een link naar mijn cabaret playlist op youtube, die nog niet compleet is, bijvoorbeeld Theo Maassen staat er nog niet in!! O_o.

Bert Visscher - Ik wist niet meer


Klaas van der Eerden - Je wilt niet weten wat ik heb meegemaakt


De Vliegende Panters - Kumbajee


Ik heb nog veel meer leuke cabaret filmpjes, maar, dan wordt me blog weer zo langzaam. Dus Hier klikken voor de youtube playlist.

En nog een aantal filmpjes van vara's variatee site:
Erik van Muiswinkel - De nozem en de non
Klaas van der Eerden - Niemand
En dit is eigenlkijk geen cabaret, maar wel erg leuk: Dit was het nieuws - Foute grappen over Marrokanen

3 opmerkingen: