zondag 29 maart 2009

Een open brief aan mijn lezers.

Geachte 4 lezers (:D),

Deze week is SETweek, dit betekent een verhoogde kans op een verlaagd aantal updates. Dit in verband met de verhoogd school gerelateerde activiteit en de daaruit voortvloeiende verhoogde kwantiteit aan school besteedde tijd. Deze verhoogde hoeveelheid tijd besteed aan aan school gerelateerde activiteiten, zoals daar zijn het leren van SETs, betekent uiteraard dat er een minder groot deel van een evengrote hoeveelheid tijd, een dag wordt immers niet langer, overblijft voor niet aan school gerelateerde activiteiten, zoals het updaten van deze blog. Hieruit vloeit logischerwijs een verlaagd aantal updates voort, of in ieder geval een verlaagde kans op het aantal updates, men houd immers dezelfde kans dat ik een update ga schrijven per tijdseenheid in een kleinere periode. Er bestaat dus een redelijke kans dat de verhoogde hoeveelheid aan school gerelateerde activiteiten besteedde tijd zal resulteren in een significant lager aantal updates deze week.

Ik vraag hiervoor uw begrip en hoop dat u ondanks de voorspelde lagere kans op updates toch met dezelfde regelmaat dit blog zal blijven bezoeken.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

De allervriendelijkste groeten,

Pim Jager
- De schrijver van dit blog.

3 opmerkingen:

  1. hmm bij mij betekend et waarsch meer updates (tussedoor updaten :P)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik denk bij mij ook, maar dit was zon leuke brief dat ik m wel moest plaatsen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ...continued...

    Ik vond m zelf iig wel leuk (A)

    BeantwoordenVerwijderen