maandag 1 juni 2009

Mando Diao - Dance With Somebody

Het favoriete lied van deze week is Dance with Somebody van Mando Diao. De eerste keer dat ik 'm hoorde vond ik 'm wel gaaf, de tweede keer ruk, maar nu wel weer leuk.


Deze vond ik ook wel grappig. Eigenlijk is het herrie, maar het is wel goede herrie.
Rabia Sorda - Walking on Nails


En heel stiekem vind ik Alizee weer een beetje leuke muziek hebben.
Alizee - J'as pas vingt ans

En inderdaad ik versta der de ballen van maar dat maakt niet uit.

En dit nummer is facking frustrerend want ik heb er in principe een hekel aan en vindt het ook gewoon een heel iritant nummer, maar dat deuntje is zo heerlijk.
Dio ft. Stef - Tijdmachine

Wat een klote nummer, argh

3 opmerkingen:

  1. had ik maar een tijdmachine TIJDMACHINE
    (toen ik m eerst hoorde zweerde ik ook m voor eeuwig te haten, lukt niet, AARG)
    Alizeeeeeee:D ^^ tof dansje ookxD
    Die eerste 2 zijn een beetje hoofdpijnwaardig.vooral die 2e:P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. als ik terug kon in de tijd dan had ik niet zoveel spijt dan ging ik gewoon naar school en dan kwam ik ook wel op tijd, deed ik beter me best werkte ik wel mee in plaats van geschorst te worden elke week...en ja ik ken hem bijna helemaal uit mn hoofd...Dance with somebody is uubbbeeeerchill maar die kende ik al wat langer ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die eerste is leuk :D die 2e is KUT (tenzij ie tijdes gameplay van half life 2 ofzo draait dan is ie vet) van alizee is alleen dat nr leuk :P, en die laatste is ZO STOM MAAR LEEEEHEUUUK

    BeantwoordenVerwijderen