zaterdag 18 juli 2009

I'm Back

Ik ben weer thuis! De vakantie met Daan en Arthur was echt geweldig. Super gezellig en leuk enzo, maar Arthur gaat er nog een verhaal over schrijven en daar heb ik geen zin in dus houd Arthurs blog maar in de gaten voor het hele met-fotos-verrijkt verhaal.

In Londen hebben we nog wel de nieuwe Harry Potter gekeken, op een enorm scherm. Ik moet zeggen, de nieuwe HP is weer een geweldig stukje film. Absoluut aan te raden, beetje jammer is dat het verhaal van wie de half blood prince is niet zo geweldig wordt uitgwerkt, 't wordt er een beetje bijgedaan terwijl het in het boek wel heel belangrijk is, maar dat krijg je als je een boek van 600 pagina's samenvat in 2,5 uur film. Toch nog steeds absoluut een aanrader, zeker kijken.

Ook heb ik gister/2-weken-geleden de film Juno gezien. Juno is geschoten in 30 dagen en is gemaakt als een low-profile film. Ik ben niet erg goed in het uitleggen van het plot van een film dus hier de eerste paragraaf van het stukje 'Plot' van het wikipedia artikel over Juno:

Sixteen-year-old Minnesotan high-schooler Juno MacGuff discovers she is pregnant with a child fathered by her friend and longtime admirer, Paulie Bleeker. While at first she intends to have an abortion, she changes her mind and decides to make a plan for the child's adoption. With the help of her friend Leah, Juno searches the ads in the Pennysaver and finds a couple she feels will provide a suitable home. Along with her father, Mac, Juno meets the couple, Mark and Vanessa Loring, in their expensive home and expresses a desire for a closed adoption.

Het klinkt zo een beetje standaard maar het is echt een geweldige film. GE-WL-DIG Vooral de soundtrack is heerlijk.
Kimya Dawson – Loose Lips

Kimya Dawson - Tire Swing

Moldy Peaches - Anyone Else But You

2 opmerkingen:

  1. vakantie was kewl ^^ :D! nummers zijn wel grappig, maar ik denk dat ik ze pas echt ga luisteren als ik de film gezien heb :P! moete we snel ff doen ^-^!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. loose lips kan ik voor een groot deel meezingen xD geniala film ..harry potter moet ik nog zien

    BeantwoordenVerwijderen