vrijdag 3 juli 2009

Wishlist

Nu me diploma gehaald is is het tijd om over andere dingen te denken, zoals, wat ik graag zou willen hebben, maar wat ik absoluut niet kan betalen (of wil betalen). Dus een wishlist:
  1. Formula 1 experience
    Een dag rijden in een F1 wagen. Voor maar 1809 euro mag je een dag in frankrijk rijden in een formule 1 wagen uit 1999. Je begint eerst in een Formule 3 wagen (20 rondjes) om aan de snelheid te wennen (want die besturen zo makkelijk) en dan mag je 4 rondjes in een F1 wagen. Nadelen: Je moet 25r zijn, je moet een rijbewijs hebben (maar die hoop ik binnekort te hebben) en de ietwat hoge prijs, maar, als ik de komende 15 jaar elke maand 10 euro opzij zet, dan kan ik dan al rijden. Voordelen: Dôh je mag in een F1 wagen rijden.
  2. Een DSLR camera
    Ik wil graag een goede digitale spiegelreflex camera, gewoon omdat het koel is en omdat foto's maken leuk is. Dus, ik zat te denken aan een leuk instapmodelletje een D60 ofzo, maar zelfs die beginnen bij €380 met kitlens, en dan passen ook nog eens de oude lenzen van m'n vader er niet op omdat Nikon de scherpstelmotor van de body naar de lenzen verhuist heeft.
  3. What grabs Ya? LP+CD
    Triggerfinger brengt ze platen ook nog echt uit op LP naast CD. En LP's zijn gewoon koel. Deze is wat minder prijzig dan de twee bovenstaande maar ik heb er op dit moment nog steeds geen 20 euro voor over.
  4. Rijbewijs
    RIJBEWIJS!!! toch wel de duurste op deze lijst. HEEEEL DUUUR maar ook de meest nuttige.
  5. Een kamer
    Ik moet toch ergens wonen volgend jaar, mrogen gaan Arthur en ik een kamer kijken die z'n beetje perfect is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten