woensdag 4 november 2009

Toffe Muziek

Het is dan eindelijk zover.... ik stop met favoritesongoftheweek.blogspot.com.
Waarom vraag je je af? Omdat ik een nieuwe blog ben begonnen: Toffe Muziek Deze draait op wordpress, en dat vind ik eerlijk gezegd een stukje chiller werken van blogger. Ook ga ik bij toffe muziek 't niet meer over mij hebben, maar echt alleen nog maar muziek en aanverwante dingen plaatsen.

Dus waar wacht je op: Hup, daarheen...!



Dit blog hef ik over een maand op ofzo, want tijdens het zoeken naar een url voor toffemuziek viel het me op hoeveel mensen een blog hebben met een super goede titel en er vervolgens gewoon niks mee doen (bijvoorbeeld music.blogspot.com) en ik wil het niet iemand aandoen dat ze graag favoritesongoftheweek willen gebruiken en er dan achterkomen dat ik 'm nog in gebruik heb en er al 1,5 jaar niets meer heb gepost.
Mocht je nou heel erg m'n persoonlijke dingetjes gaan missen kun je me volgen op twitter.
Ook ga ik nog een code blog beginnen, waar ik stukjes code ga posten in navolging van Cindy (alleen meer snippets ivpv hele programma's)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten